2014. november 27., csütörtök

Első rész

Emma Montgomery
-Ez most komoly ? - kérdezte nővérem, majd harapott egyet a szendvicséből.
-Teljesen ! - bólintottam majd kortyoltam egyet a bögre tejes kávémból. - Na de én azt hiszem megyek, mert nem szeretnék már az első nap elkésni. - nyomtam egy puszit London arcára, és felszaladtam a lépcsőn. A szekrényemhez mentem, majd előkotortam egy cuki összeállítást és  felöltöztem, majd csináltam egy alap sminket, ami szemceruzából, spirálból és egy kis ajakfényből állt. Mivel hajam szög egyenes így csak simán kifésültem és két oldalra választottam. Fújtam magamra egy kevéske parfümöt majd belebújtam fehér tornacipőmbe, vállamra tettem a táskám, kezembe vettem mobilom, majd kiléptem az én kis birodalmamból. Lementem a lépcsőn, majd kiléptem a bejárati ajtón, és elindultam az iskola felé. Nem olyan rövid az út, így fél előtt pár perccel értem oda. Barátnőm Hope már ott várt az épület előtt. Mikor meglátott elkezdett nevetni. Sejtettem mi jutott eszébe, sanda gyanúm van a tegnapi nap tetszik neki ennyire. Az évnyitó után összekaptunk Roose - al, az osztály hercegnőjével, és hát annyira felidegesített, hogy kikaptam barátnőm kezéből a flakon ásványvizet, és az egész üveg tartalmát ráborítottam.
-Hé felejtsd már el ! - léptem elé vigyorogva.
-Jó csak tudod, vicces volt. - vigyorgott ő is.
-Igen azt gondoltam, bár nem, Roose - nak annyira nem tetszett mint például neked. - rázta a fejét hevesen.
-Igen ez egyértelmű. - bólintott helyeslően. Már éppen azon voltam, hogy válaszoljak, mikor a környéket egy gyönyörű korom fekete sport autó verte fel. Még sosem láttam erre felé ezt az autót, fogalmam sem volt kié lehetett. A diákok tekintetüket a luxus járművön legeltették arcukon látni lehetett, hogy nem tudják ki a gazdája.
-Szép kis kocsi. - állapította meg barátnőm tekintetét végigvezetve rajta. Én csak helyeslően bólogattam, egyetértve Hope - pal. Az autó megállt az iskola épületével szembe, majd a tulajdonosa leállította a motort, és nem sokkal ki is szállt belőle tulajdonosa, aki nem más volt mint az új osztályfőnökünk. Akár csak a tegnapi nap folyamán ma is nagyon jól nézett ki. Egy szürke ülepes nadrág volt rajta és egy vastagabb sötétszürke kapucnis pulcsi aminek ujját feltűrte, így kilátást nyerve alkarján elhelyezkedő tetoválásaira. Haja tökéletesen állt, nézve az ég felé. Gyönyörű mogyoróbarna szemeit egy fekete napszemüveg mögé 'rejtette'. Olyan ... annyira  ... nagyon ... Na álljunk meg  egy percre ! Én most a tanáromról 'áradozok' ? Mi ez már ! Ciara ébredj ! - pofozta fel magát a kis én a fejembe. Megráztam a fejem, majd barátnőm felé fordultam.
-Szerintem menjünk ! - ajánlottam fel,bár amint ezt kimondtam már meg is szólalt a jelző csengő. Hope bólintott,majd a teremig meg se állva baktattunk. Osztályba mindössze 15 vagyunk, abból is csupán négy a fiú, szóval mi amolyan 'selejt' osztály vagyunk. De jó is ez így csaj uralom van. Egyedül Roose az aki nem jön ki senkivel csupán a 'barátnőjével' Amandával, de vele is csak azért van mert van pénze. Szánalmas, de ő tudja. Mint már mondtam csak tizenöten vagyunk így öt szabad hely van, amiből a hátsó kettőt el is foglaltuk barátnőmmel. Letelepedtünk egy egy székre,majd hátam a falnak döntöttem, felkönyököltem a padra, majd a maradék egy két percet beszélgetéssel töltöttük.
London szemszöge :

 Hazudtam. Hazudtam a húgomnak. Mindenben, de félek ha megtudná az igazat olyat tenne amit utána megbánna. Nem mondhattam meg neki ! Egyszerűen nem voltam rá képes,pedig számtalan alkalmam lett volna rá. Nincs bátorságom. Meg kell védenem mindentől, még ha az életem múlik is rajta, hisz biztonságban kell lennie, különben ....
-Hé, itt vagy ? - hallottam meg a vonal túlsó oldalán várakozó személyt.
-Igen persze. - túrtam bele hosszú barna hajamba, majd leültem a kanapéra, lábaim felhúzta majd átöleltem bal kezemmel, állam térdemre támasztottam. - Minden rendben ? - tettem fel az első normálisan hangzó kérdést, ami eszembe jutott.
-Idáig minden ! Mikor odaértem,Hope - al beszélgettek, majd a terembe mentek. - felelte - London nekem ez nem megy ! - sóhajtott. - Tudod,hogy bármit megcsinálok, és eddig is mindenbe benne voltam,  és leszek is, de ez nekem nem megy !
-Kérlek ! Én nem mehetek oda, az milyen lenne. Én semmiből nem vagyok jó, és épp, hogy csak betöltöttem a húszat ! Csak rád számíthatok ! - folyt végig az első könnycsepp arcomon.
-Majd csak valahogy kibírom. - hangzott a válasz. - És tízen egy csajjal napi több órát ?! Igen ki fogom bírni. - nevetett a telefonba. Én is így tettem, majd megtöröltem arcom. - Mellettem biztonságban van ! Ne aggódj !
-Köszönöm ! Köszönök mindent ! - hálálkodtam. A háttérben hallani lehetett a csengő hangját.
-Ne köszönd ! De most mennem kell ! - hallottam, hogy valamit nagyon rámol. - Amint tudlak hívlak ! Szeretlek ! - istenem, annyira imádom !
-Én is szeretlek ! Szia ! - köszöntem el. Telefonom a fotelbe dobtam, arcom tenyerembe temettem, és zokogni kezdtem. Nem tudom meddig fogom még ezt bírni !
Emma szemszöge :

 Amikor megszólalt a csengő, csak úgy este be rajta a többiek, persze elől Roose and Amanda. De ez nem meglepő. Épp, hogy csak elfoglalták a helyüket, belépett a számomra még mindig 'névtelen' tanár, aki mellesleg nagyon jól ki. Letette a dolgait, majd egy laza mozdulattal felült az asztalra. Tekintetemmel körbepásztáztam az osztályt, és szinte minden lány a padra könyökölve eltátott szájjal, csillogó szemekkel nézték minden mozdulatát. Azt hiszem itt nem lesz bukás tesiből - előző fél évbe mindenki kettes volt, szép mi ?!
-Szóval, akkor egy gyors bemutatkozás. - sóhajtott egy nagyot. - A nevem Justin Bieber, én leszek az új ének - tesi tanárotok, valamint az osztályfőnök is. Mivel nem sokkal vagyok öregebb nálatok, így szerintem maradjunk a tegeződésnél. - oh, ha csak ennyi a kérésed.  - Nem tudom eddig hogy mentek az órák,de minden bizonnyal el fognak térni a mostani rendtől! Tehát van választási lehetőségetek, viszont ha nem úgy álltok a dolgokhoz, akkor szigorítani fogom ! - de kis cuki, hát nem ?! - Az első dolog amit szeretnék tisztázni az az órarendetek lenne ! Mivel a péntek kivételével minden nap van velem órátok, így választhattok,hogy : a héten négy matek van így helyett, hétfőn és kedden dupla tesi legyen és egy ének szerdán ami annyit jelent, hogy heti egy matek órátok lesz a négy helyett, vagy heti egy ének, és három tesi négy matekkal. - a heti egy matekért bármit ! Hope - al összenéztünk valószínű ugyan arra gondoltunk. Az osztály alig fél percen belül egyből rá is vágta,hogy heti egy matek legyen. - Rendben ! - bólintott Justin, majd írni kezdett. - Akkor ez után dupla tesi lesz, remélem mindenki hozott magával ruhát. - nézett fel egy pillanatra. - Csütörtökön első órába lesz matek, szóval addig ne is hozzatok cuccot. - tette le a tollat, és a füzetet. - A másik pedig amit szeretnék, az pedig az órák. Nem nagyon szeretem, ha közbevágnak, és ha nem figyelnek, vagy nem csinálják azt amit kell ! - a kis szigorú - Szóval még ha nem is megy valami, akkor legalább egy próbálkozást szeretnék látni ! És a jegyek. - nyalta meg először felső majd alsó ajkát. Istenem, ha nem akarja, hogy egy csapat tinilányt a földről kelljen felkaparnia ne csináljon több ilyet. - Egy hónapba két jegyet fogtok kapni ! Hónap elején, és végén. Remélem mindenkinek megfelel. - nézett körbe. Szerintem elég vicces látvány lehetett, ahogy bólogatunk, ugyanis a fejünk majdnem leesett. - Annak örülök. - mosolyodott el féloldalasan. - Akkor essünk túl egy bemutatkozáson mert nem egészen tudom ki kicsoda. - vakarta meg tarkóját, majd elnevette magát. Roose - ra pillantottam, aki a haját csavargatva nézte Justin, Amanda pedig bájosan mosolygott. Igen ez jellemző a két lányra. A legelső padsorral kezdtük,majd folyamatosan haladtunk előre. Kemény negyed óra alatt végeztünk is. Justin igen gyorsan megjegyezte a neveket, így nem volt probléma, ha valakit szólított - ami igen sűrűn megtörtént. Mikor kicsöngettek elpakoltunk, majd vállunkra tettük a táskákat, és kiléptünk a teremből.
-OMG. - sikítozott halkan barátnőm.
-Tudom. - fordultam felé vigyorogva.
-Nekünk van a legjobb sulis évünk. - karolt belém, majd húzni kezdett végig a hosszú folyosón, egyenesen az öltözőkig. - Kíváncsi leszek mibe lesz órán. - dobta le az egyik padra táskáját, ami egy nagyot koppant a benne lévő spray miatt.
-Szerintem abba amibe jött. - tettem én is a táskám barátnőmé mellé. - Hisz csak nem fog már beállni velünk futni. - ráztam a fejem hevesen hisz erre nem sok esélyt láttam.
-Bármi megtörténhet ! - rántott vállat, majd kutatni kezdett a tatyójába. Nem válaszoltam semmit, hanem helyette elkezdtem öltözni. Egy sima rövidnadrágot topot és egy Vans cipőt vettem fel. Hajam lófarokba kötöttem. Mikor mindenki elkészült megszólalt a csengő. Kimásztunk az öltözőből, és - szinte - egymást tartva tátott szájjal bámultunk előre. Hát nagyon nem jött be az , hogy ugyan abba marad mint amibe jött.
,

4 megjegyzés:

  1. Uuu:) most tudod mi jutott eszembe?:)nálunk is jött a suliba egy nagyon helyes 23 éves tesi tanár és én is mindig ezt csinálom a közelében,mint Emma és Hope:'D a résszel kapcsolatban csak annyi,hogy fantasztikus lett,nagyon tetszett,ügyes vagy!❤️:) És mindig a legjobb résznél van vége:((( :D várom a következőt!❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, igen milyen jó is lenne. Aztán mikor ott van a közelbe 'véletlen' meg kell csúszni és a barna herceg karjába landolni,aztán hálálkodni neki, és egy gyors puszi és minden happy :3 :'D Nagyon szépen köszönöm, igyekszem,és örülök hogy tetszett ! :)❤️ Háát, igen meg esik az ilyen :D :) Hamarosan hozom!❤️

      Törlés
  2. Nagyon, nagyon jó!!! Már imádooom!!^^ ❤︎❤︎

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha tetszik ! :) Köszönöm ! :) ❤︎❤︎

      Törlés